2018 AHR meeting

The Aryl hydrocarbon receptor meeting

Du 28 au 31 août 2018

The AHR2018 meeting, which is being held for the first time in Paris, will bring world-renowned scientists in an integrated program to share and discuss knowledge on the role of aromatic hydrocarbon receptor (AHR) in a wide range of fields.

When
August, 28 to 31
Where
Paris, France
Registrations
AHR 2018

It has become clear that AHR, the key "environmental" receptor, and its numerous ligands for which many interrelations remain to be elucidated, represent a revelant field of study in terms of public and environmental health, toxicology, pharmacology and biology of development.

This event is supported by the Fondation ARC.

Vous bénéficiez d'une réduction d'impôt à hauteur de 66 % du montant de votre don, si vous êtes imposable sur le revenu, et de 75 % si vous êtes assujetti à l'IFI (sous réserve de maintien du barème dans le cadre du projet de loi de finances 2018).